49. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 49. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Touch Type Tale
Strategiczne 28 marca 2023
Unikalna strategia, w której nie korzystamy z myszy – sterowanie oparto w całości na wpisywaniu słów widocznych na ekranie. Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza Touch Type Tale posiada oparty na rywalizacji tryb multiplayer.
Dimensity
Strategiczne 5 sierpnia 2008
Dimensity to osadzona w klimatach fantasy gra łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz RPG. Produkcja jest debiutanckim tytułem bułgarskiego studia deweloperskiego Dagger Games. Akcja osadzona została w klasycznym świecie fantasy rozdartym wojną pomiędzy ludźmi a okrutną rasą stworzeń zwanych triends.
Depths of Peril
Strategiczne 5 września 2007
Depths of Peril to program będący ciekawą miksturą gier z gatunku strategii i zręcznościowych cRPG, stworzoną przez niezależne studio developerskie Soldak Entertainment.
Arena Wars Reloaded
Strategiczne 22 czerwca 2007
Arena Wars Reloaded to druga część opracowanej przez studio exDream Entertainment i wydanej w 2004 roku gry Arena Wars, która łączy w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz dynamicznej strzelaniny. Produkcja zachowała większość zasad rozgrywki znanych z poprzedniej odsłony, a główne zmiany developerzy poczynili w warstwie wizualnej i silniku gry.
Nobunaga's Ambition: Rise to Power
Strategiczne 5 lutego 2008
Skomplikowana strategia czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w czasach feudalnej Japonii. Dowodzimy armiami, zajmując się także dyplomacją i rozwojem miast.
Lock's Quest
Strategiczne 8 września 2008
Hybryda RTS-a, RPG-a i produkcji typu tower defense. W Lock's Quest zadaniem gracza jest ochrona artefaktów przed zakusami przeciwników. Filarem rozgrywki jest budowa wież obronnych i konstruowanie rozmaitych pułapek, a także walka z kolejnymi falami oponentów.
Sango 2
Strategiczne 28 kwietnia 2008
Sango 2 to wyprodukowana przez studio Magitech Corporation strategia czasu rzeczywistego na motywach powieści "Romance of the Three Kingdoms". Gracz wciela się w przywódcę jednego z trzech królewskich rodów i podejmuje próbę zjednoczenia kraju pod własnym sztandarem. Rozgrywka łączy elementy strategiczne związane z zarządzaniem państwem i taktyczne dowodzenie na polu walki.
PixelJunk Monsters Encore
Strategiczne 8 maja 2008
Pełnoprawny dodatek do wydanej w styczniu 2008 roku gry "PixelJunk Monsters". Rozszerzenie dodaje jedną nową wyspę, na której na gracza czeka 15 poziomów. Ponadto wprowadzono drobne zmiany w gameplay'u i grafice.
Command and Destroy
Strategiczne 14 marca 2008
Klasyczna strategia czasu rzeczywistego, w której zakładamy własną bazę oraz zajmujemy się tworzeniem armii. Opowiadamy się po stronie ludzi lub agresywnej rasy obcych.
Robocalypse
Strategiczne 17 listopada 2008
Strategia czasu rzeczywistego, w której gracz uczestniczy w walkach zabawnie wykonanych robotów. Do pokonania jest siedemnaście poziomów. Ponadto zawarto multiplayer dla czterech graczy.
F2C2
Strategiczne 30 października 2006
Future Force Comany Commander (w skrócie F2C2) to gra strategiczna stworzona przez studio Zombie na zlecenie amerykańskiej firmy SAIC. Produkt dostępny w sieci bezpłatnie przeznaczony jest głównie do prezentowania możliwości technicznych amerykańskiej armii.
Star Trek: Tactical Assault
Strategiczne 3 października 2006
Star Trek: Tactical Assault jest pierwszą grą, związaną ze światem Gwiezdnej Wędrówki, przeznaczoną dla konsol kieszonkowych nowego typu (PlayStation Portable i Nintendo DS). Za developing omawianej pozycji, powstałej z okazji czterdziestych urodzin wspomnianego uniwersum, odpowiadają pracownicy studia Quicksilver Software.
I of the Enemy
Strategiczne 5 listopada 2004
Strategia czasu rzeczywistego (RTS) pozbawiona modnej dziś trójwymiarowej grafiki, podobna raczej do pierwszych części gier Warcraft i Command&Conquer.
Conquest 2: The Vyrium Uprising
Strategiczne prace wstrzymane
Conquest 2: The Vyrium Uprising to sequel popularnej, wydanej jeszcze w 2001 roku, strategii czasu rzeczywistego (RTS) o nazwie Conquest: Frontier Wars. Fabuła opisywanej produkcji została osadzona około 40 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części.
Battle Bugs
Strategiczne 6 kwietnia 1994
Battle Bugs to humorystyczna gra strategiczna, w której czołgi zostały zastąpione przez pospolite robactwo, rzecz na ogół niezbyt lubianą przez zwykłych ludzi. Twoim zadaniem jest pokierować tą specyficzną armią i przebrnąć przez okrutnie długą kampanię, zawierającą aż 54 scenariuszy.
J.R.R. Tolkien's Riders of Rohan
Strategiczne 20 września 1991
Riders of Rohan to gra strategiczna rozgrywająca się w Śródziemiu – świecie wykreowanym przez słynnego pisarza fantasy, J.R.R. Tolkiena. Fabuła programu nawiązuje do powieści Władca Pierścieni a ściślej do jej drugiej części, zatytułowanej Dwie Wieże. Gracz stanie na czele wojsk Rohanu i odeprze ataki złego czarnoksiężnika, Sarumana.
Goblin Commander: Unleash the Horde
Strategiczne 11 listopada 2003
Mag Fraziel zaginął w tajemniczych okolicznościach. Niedługo później 5 klanów goblinów zamieszkujących planetę Ogriss rozpoczęło bratobójczą wojnę. Czym prędzej łap za pad i zaprowadź względny porządek. Przy czym nie zapomnij rozwiązać zagadkę zniknięcia czarnoksiężnika.
Perimeter: Emperor's Testament
Strategiczne 3 listopada 2005
Pierwsze oficjalne rozszerzenie do wydanej w 2004 roku futurystycznej strategii czasu rzeczywistego. Warto przy tym dodać, iż jest to samodzielny dodatek i do poprawnego działania nie wymaga podstawowej wersji programu.
War on Terror
Strategiczne 17 marca 2006
War on Terror to strategia czasu rzeczywistego, która przenosi graczy w niedaleką przyszłość i pozwala im stoczyć szereg fikcyjnych konfliktów z wykorzystaniem najnowszego, głównie prototypowego uzbrojenia.
No Man's Land: The Western Front 1916
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego zabierająca nas w czasy I wojny Światowej, w lata 1916-1918, gdzie będziemy mieli okazje wykazać się jako dowódca maksymalnie osiemdziesięcioosobowego oddziału walczącego na froncie zachodnim.
Dune Generations
Strategiczne prace wstrzymane
Strategiczna gra massive multiplayer online rozgrywająca się w olbrzymim wszechświecie Dune z powieści Franka Herberta, w której głównym celem jest przejęcie kontroli nad planetą Arrakis.
Fields of Glory
Strategiczne 11 marca 1993
Strategia czasu rzeczywistego osadzona w erze Napoleońskiej. Jej tematem jest odtworzenie 100 ostatnich dni chwały wielkiego Napoleona, które to stanowiły jeden wielki ciąg małych i naprawdę dużych potyczek uwieńczonych ostateczną bitwą pod Waterloo.
Fort Commander
Strategiczne 11 października 2001
Fort Commander to strategia czasu rzeczywistego, która przeniesie nas na Karaiby XVII wieku, gdzie będziemy mogli objąć stanowisko dowódcy fortu i pełnić wszystkie jego rzeczywiste obowiązki.
City States: Stone to Steel
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego, która próbuje wiernie przedstawić historię rozwoju naszej cywilizacji i pozwala graczowi stać się przywódcą plemiona z późnego okresu mezozoicznego i poprowadzić je przez kolejne szczeble rozwoju ludzkości.