46. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 46. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Supreme Ruler 1936
Strategiczne 12 maja 2014
Supreme Ruler 1936 to opracowana przez zespół Battlegoat gra strategiczna. Pozwala ona na pokierowanie jednym z krajów w czasie II wojny światowej i w kilku latach poprzedzających ten konflikt. Produkcja oferuje rozbudowane mechanizmy rozgrywki oraz wysoki poziom realizmu.
Warfare: Reloaded
Strategiczne 5 lutego 2010
Samodzielne rozszerzenie wojennej strategii RTS. Wcielamy się w rosyjskiego dowódcę, uczestniczącego w dziesięciodniowym konflikcie zbrojnym z wojskami amerykańskimi i rebeliantami na terenach Tadżykistanu.
Imperium: Galactic War
Strategiczne 10 kwietnia 2013
Imperium: Galactic War to rozgrywany z poziomu przeglądarki kosmiczny RTS, pozwalający zarówno na ekonomiczny rozwój pozaziemskich kolonii, jak i dowodzenie oddziałami w trakcie gwiezdnych bitew. Do wyboru są trzy rasy, zaś każda z nich posiada inne drzewko technologiczne. Produkcja korzysta z modelu free-2-play.
Combat Mission: Battle for Normandy – Market Garden
Strategiczne 11 października 2013
Market Garden to drugi duży dodatek do realistycznej gry strategicznej Combat Mission: Battle for Normandy, osadzonej w czasach II wojny światowej. Rozszerzenie pozwala nam wziąć udział w tytułowej operacji z września 1944 roku, grając zarówno aliantami, jak i Niemcami. Oprócz dwóch nowych kampanii, w produkcji nie brakuje dodatkowych nowych map, jednostek czy opcji edytora.
Europa Universalis IV: Conquest of Paradise
Strategiczne 14 stycznia 2014
Pierwsze duże rozszerzenie DLC do wydanej w połowie 2013 roku gry Europa Universalis IV studia Paradox Interactive. Dodatek zatytułowany Conquest of Paradise koncentruje się na podboju tzw. Nowego Świata, a podczas zabawy zajmujemy się głównie odkrywaniem obu Ameryk, choć dostępna jest również opcja pokierowania rdzennymi mieszkańcami tych kontynentów.
Warlords (2012)
Zręcznościowe 9 października 2012
Warlords to przygotowany przez studio Griptonite Games remake hitu znanego z konsoli Atari 2600. Rozgrywka łączy elementy klasycznej, arcadowej zręcznościówki i strategii czasu rzeczywistego. Za pomocą wielkiej tarczy gracz stara się osłaniać swój zamek przed ognistymi pociskami wystrzeliwanymi przez wrogą armię i jednocześnie wspierać w walce własnych wojowników.
Hearts of Iron III: Semper Fi - Dies Irae Götterdämmerung
Strategiczne 10 maja 2011
DLC do trzeciej odsłony serii złożonych strategii o drugiej wojnie światowej od studia Paradox Interactive. Hearts of Iron III: Semper Fi - Dies Irae Götterdämmerung wymaga do działania oryginalnej gry oraz rozszerzenia Semper Fi. Omawiany dodatek rozbudowuje hitlerowskie Niemcy w aspekcie militarnym, gospodarczym i politycznym.
Anomaly: Warzone Earth
Strategiczne 8 kwietnia 2011
Debiutancka produkcja rodzimego 11bit Studios, założonego przez byłych pracowników studia Metropolis Software House. Anomaly: Warzone Earth stanowi połączenie dynamicznej gry akcji z taktyczną strategią czasu rzeczywistego i reprezentuje nieco inne podejście do popularnego gatunku tower defense. Akcja gry toczy się w 2018 roku, kiedy na Ziemi zaczynają się pojawiać tytułowe anomalie, a na ich terenie gromadzą się wielkie maszyny bojowe i eksterminują ludność cywilną.
The Train Giant
Strategiczne 15 marca 2012
Strategia ekonomiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym. Jako prezes firmy kolejowej musimy zadbać o rozwój społeczny i gospodarczy dużego wirtualnego miasta. W tym celu tworzymy sieć połączeń komunikacyjnych oraz budujemy osiedla mieszkalne, biurowce i fabryki. Zarobione na tej działalności pieniądze możemy zainwestować na giełdzie papierów wartościowych.
BlackSpace
Strategiczne prace wstrzymane
BlackSpace to gra autorstwa zespołu PixelFoundry Games, założonego przez dwóch byłych pracowników studia EA Sports Tiburon: Volga Aksoy’a i Jerry’ego Phaneufa. Pierwsza produkcja niewielkiej firmy jest interesującym połączeniem strategii czasu rzeczywistego z grą akcji oraz elementami ekonomicznymi.
Graviteam Tactics: Operation Star
Strategiczne 1 listopada 2011
Osadzona w realiach II wojny światowej rozbudowana gra taktyczna, która umożliwia wzięcie udziału w walkach na froncie wschodnim w okolicy miasta Charków w roku 1943. Autorzy postawili na realizm, dlatego mechanika zabawy bierze pod uwagę m.in. grubość pancerzy, trajektorię lotu pocisków, ukształtowanie terenu i morale jednostek.
Black Market HD
Strategiczne 22 listopada 2011
Mieszanka gatunków RTS i RPG, w której wcielamy się w kapitana statku kosmicznego. Akcja toczy się w XXXI wieku, a świat gry ma otwartą strukturę. Możemy zajmować się m.in. handlem, piractwem, górnictwem lub stać się gwiezdnym najemnikiem wykonującym zlecenia dla tego, kto zapłaci najwięcej.
Crusader Kings II: Legacy of Rome
Strategiczne 16 października 2012
Drugie rozszerzenie do Crusader Kings II: Mroczne Wieki, udanej strategii z 2012 roku od firmy Paradox Interactive. Zgodnie z nazwą, Crusader Kings II: Legacy of Rome koncentruje się na spuściźnie pozostawionej przez Imperium Rzymskie. Rozszerzenie pozwala wcielić się we władcę Cesarstwa Bizantyjskiego lub jego części.
Space Colony HD
Strategiczne 8 listopada 2012
Space Colony HD to odświeżona wersja strategii ekonomicznej z 2003 roku. Grę stworzyli ojcowie serii Twierdza (Stronghold), FireFly Studios. Podobnie jak w pierwowzorze, zajmujemy się rozbudową i ochroną kosmicznych miast. Rozgrywka zyskała nową oprawę wizualną, a rozdzielczość dostosowano do dzisiejszych standardów.
Army Men: Air Tactics
Strategiczne 8 marca 2000
Zielona armia plastikowych żołnierzyków powraca - tym razem aby obronić przestrzeń powietrzną przed zła Armią Tana nowo powołanym batalionem helikopterów.
Tanktics
Strategiczne 8 października 1999
Jest to gra z gatunku RTS, w której walczymy z przeciwnikiem tylko przy pomocy czołgów. Ta ubogość w arsenale i rodzaju broni rekompensowana jest przez ogromną, a niekiedy wręcz komiczną różnorodność w ich konstrukcji.
Fields of Fire
Strategiczne 10 kwietnia 1997
Strategia czasu rzeczywistego z elementami gry RPG, wyprodukowana przez studio Empire Interactive. Akcja rozgrywa się podczas wojen amerykańskich z XVII wieku. Odbywamy rozmaite bitwy, dzięki którym zdobywamy doświadczenie dla naszego bohatera, angażując się w coraz trudniejsze wątki fabularne i zadania do wykonania. Gra posiada tryb dla wielu graczy.
G.I. Combat
Strategiczne 5 listopada 2002
Gra strategiczna, która pozwala nam objąć dowództwo nad oddziałami niemieckimi i amerykańskimi biorącymi udział w walkach drugiej wojny światowej. Poprowadź więc swoich chłopców do wielkiego zwycięztwa.
Strifeshadow
Strategiczne 30 listopada 2001
Przenieś się do fantastycznej krainy, w której trzy wrogie rasy toczą wielką wojnę, obejmij dowództwo nad jedną z nich i pokonaj wszystkich dzięki swemu taktycznemu geniuszowi.
State of War
Strategiczne 3 stycznia 2001
Zostań głównodowodzącym największych w historii sił wojskowych i pokonaj groźną sektę fanatyków Beho-Sunns zagrażającą wszystkim ludziom na Ziemi.
The Awakening
Strategiczne prace wstrzymane
RTS osadzony w konwencji science fiction, rozgrywający się na odległej planecie Natrolis, gdzie dochodzi do starcia między rodzimą rasą Sauronów, Ziemianami oraz przebudzonymi potworami z podziemi.
America Expansion Pack
Strategiczne 2 listopada 2001
Dodatek do strategii czasu rzeczywistego opisującej historię Dzikiego Zachodu na przestrzeni lat 1820 - 1890. Rozszerza standardową grę między innymi o nowe misje, budynki i jednostki.
Lethal Dreams: The Circle of Fate
Strategiczne 31 marca 2003
Strategia z elementami cRPG. Gracz przenosi się do świata fantasy, gdzie może spróbować swych sił jako mag walczący w szeregach jednego z Sześciu wielkich mistrzów toczących nieustającą batalię o dominację.
Alliance: Globalny Konflikt
Strategiczne 24 lutego 2006
Alliance: Future Combat to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez firmę developersko-wydawniczą, G2 Games. Podczas prac nad nią, developerom i projektantom przyświecał jeden cel - przenieść nowoczesne zmagania militarne na kolejny poziom i dostarczyć fanom gatunku produkt najwyższej jakości.